Associació de Relataires en Català


Benvinguda
7 Novembre 2008, 7:11 AM
Filed under: Uncategorized

Benvinguts i benvingudes a l’Associació de Relataires en Català

Anuncis

7 comentaris so far
Deixa un comentari

m’encanta la capçalera i el disseny
felicitats!!!

Comentari per mar

Què és l’Associació de
Relataires en Català, Montse? M’hi podria afegir?

Comentari per Glòria Calafell

oh! veig que està tot just naixent! està per estrenaaar! 😉 carai tu, i jo que pensava que feia tard… quin honor!

m’agrada el logo! ARC 😉

Comentari per kispar

Aviam si s’anima molta gent i això tira endavant!
Visca l’associació i totes les eines que ajudin a conservar, difondre i enriquir la nostra llengua.

Petons!

Comentari per gypsy

Que podeu posar els mails de contacte de l´associació a la capçalera? seria de gran ajuda. Gràcies.

Joan.

Comentari per Joan Calvo Arbones

Holaaa, ja sóc de la trepa, sembla, m’alegrara poder ajudar na mica, a veure si entre tots la pàgina tira endavant. Homeee, que és el web més maco que he vist a la vida!!! petons

S.

Comentari per Silvia Armangué Jorba

compteu amb mi!

Comentari per Glòria Calafell




Deixa un comentari

