Associació de Relataires en Català


Recital Poètic-Relataire
9 Març 2009, 12:04 AM
Filed under: Recitals

Vols participar en aquest recital poètic-relataire???

Si és aquest el teu cas, posat en contacte amb nosaltres per tal de preparar el programa de l’esdeveniment.

Necessitem rapsodes

Necessitem poemes

Necessitem fragments de relats

Necessitem col•laboradors

en fi, et necessitem a tu!

La participació no ha de ser necessàriament amb els poemes que ja estan il•lustrats, o sigui que tot poema o tot fragment de relat serà ben rebut.

La durada de l’acte ens permet llegir un màxim de 25-30 poemes/relats i això ens comportarà a fer una petita tria.

L’acte estarà amenitzat per la guitarra de Marina Culubret.

És imprescindible saber quan abans millor els textos que participaran per tal de coordinar de la millor manera lectura i música.

Organitzarem un sopar de pa amb tomàquet per després del recital per qui es vulgui quedar. Comenceu a fer llista!

adreces de contacte:

associacio.artistes@gmail.com

associacio.relataires@gmail.com

Organitzat per:

L’Associació d’Artistes de Premià de Dalt, Relats en Català, Associació de Relataires en Català i l’Ajuntament de Vilassar de Dalt

Dades:

Divendres 27 de març a les 20,00h

lloc: Sala del Centre Cultural

al carrer Manuel Moreno, 30 de Vilassar de Dalt

Moltes gràcies

Anuncis

9 comentaris so far
Deixa un comentari

Ep, jo, jo m’apunto al bombardeix. Ets tu qui posa les notícies? Estàs feta una crack! Però potser necessitaríem un estilista informàtic, no?
Bondia!

Comentari per relatsencatala

eiii… que jo faig tot el que puc, ehhhh!!!
(un somriure)

Hi ha algun informàtic voluntari???
SOS, de debò que necessito ajuda!!!

salutacions
mar

Comentari per relatsencatala

Si us feu dir “relatsencatala” quina gràcia té? Digueu el vostre Nick de capçalera a RC, que aquí tots ens coneixem més o menys. Si més no, siguem una mica més explícits.

Montse, compta amb mi pels problemes informàtics. No sóc cap informàtic, però tinc temps lliure i amb dedicació i una mica d’esforç tot acaba sortint endavant, no creus?

Apa!

Comentari per llampec

Ostres llampec, et prenc la paraula!
🙂
En quant sàpiga una mica com va aquesta pàgina, et començo a passar feina. Ara per ara ens cal organitzar el recital de poesia i la paradeta de Sant Jordi.
no sé si des d’aquí es pot fer … sinó ja us deixo la feina del fòrum a vosaltres que hi volteu més.

ps- glups, ara m’adono que els comentaris dels administradors surten com a “relatsencatala”… ho hauré de tenir en compte i desconnectar quan vulgui posar un comentari. El primer comentari és d’en Miquel d’Omatech i el segon és meu.

una forta abraçada
ens veiem aviat

montse/mar

Comentari per mar

Ep, és veritat, no surt el nick!
Montse, el primer comentari no és del Miquel, és meu.
Gràcies llampec pel teu oferiment.
Màndalf

Comentari per Mandalf

Ei he sentit parlar de bombardeig??? m’apunto i, si cal disparo! va dir ell, poc abans de veure’s forçat a acabar el relat en esclatar dues lletres…;-)

Comentari per Pau-Marc Riera i Albó

Ah! era EL NOM!!!!:-)

Comentari per Epicuri.

Ei que ha passat amb el tret que engegat amb el nom de Pau-Marc? s’ha esborrat al posar un altre comentari amb el mateix mail? o he estat jo que no l’he entrat be?…em repeteixo (com l’all)

M’apunto al bombardeig, i si cal engego el tret, va dir ell abans de veure’s obligat a acabar el relat, sobtadament en esclatar-li dues lletres massa carregades….:-)

Comentari per Epicuri.

M’hi apunto com a rapsoda i per al pa amb tomàquet

Comentari per Glòria




Deixa un comentari

