Associació de Relataires en Català


adreça
12 Març 2009, 5:28 PM
Filed under: Adreça de correu

Podeu fer arribar les vostres inscripcions a aquesta adreça de correu:

associacio.relataires(@)gmail.com

Gràcies

Anuncis

8 comentaris so far
Deixa un comentari

Per si algú vol trametre la fitxa per correu ordinari, com a estat el cas d’uns quants, l’adessa és:
Associació de Relataires
C/Terra Alta, 11
08338 Premià de Dalt
(Barcelona)

Salut i relats!

Comentari per Epicuri

Missatge per Montse
Acab de fer la transferència al compte de l’associació de la quota de 2010-Ho escric aquí ja que he tingut problemes per enviar-ho al correu electrònic.

Una abraçada

Josep Bonnín

Comentari per Josep Bonnín Segura

Tal com m’heu indicat al comentari al meu conte, he intentat enviar-vos l’enllaç i el meu nom i cognoms per correu electrònic però m’indica un error.
El meu nom és Josep Bonnín Segura
i l’enllaç és: http://www.relatsencatala.com/rec/Controller?rp_action=comentaris&rp_relat_id=1010990#comms

Comentari per Josep Bonnín Segura

Hola Josep,

Sóc la Sílvia. No entenc quin pot ser el problema del correu electrònic, tot i que aquest comentari, venint de mi, que no tinc ni idea de tot aquest món, tampoc no significa gaire.

Sigui com sigui, no et preocupis que tenim en compte la publicació del teu relat per al concurs de contes infantils.

Gràcies de nou per participar!

ARC

Comentari per relatsencatala

L’error que em surt és: El mensaje no se pudo enviar, uno de los destinatarios fue rechazado por el servidor. Su dirección de correo electrónico es “associacio.relataires(@)gmail.com”. Asunto ‘Enllaç conte participant al Concurs de contes infantils i nom i cognoms ‘, Cuenta: ‘Hotmail (1)’, Servidor: ‘smtp.live.com’, Protocolo: SMTP, Respuesta del servidor: ‘501 5.5.4 Invalid Address’, Puerto: 25, Seguridad (SSL): Sí, Error de servidor: 501, Número de error: 0x800CCC79

Comentari per Josep Bonnín Segura

Josep, l’error està en l’adreça de correu. tens que esborrar els parèntesis que envolten l’arroba.

Comentari per David Gómez Simó

Hola bon dia, m’ha arribat el correu en que m’heu seleccionat el meu poema “El prodigi del Poeta” per al recull de publicar amb editorial Meteora i m’ha alegrat molt, i a més a dir que avui fa set anys que vaig començar a escriure a la pàgina de la família relataire.
He intentat enviar l’autorització el correu electrònic de l’Associació però m’és totalment impossible enviar-lo. Em podríeu dir si hi ha altra opció per enviar la meva autorització i com fer-ho? Gràcies i gràcies per tots els anys meravellosos que he pogut gaudir amb tots vosaltres.

Josep- Keops el beduí de la Vall dels Tarongers

Comentari per Josep Bonnín Segura

Perdoneu, ara mateix m’ha arribat un missatge de l’associació on se’m confirma que s’ha rebut adequadament l’autorització. Gràcies per tota la tasca que aneu fent.
Josep Bonnín

Comentari per Josep Bonnín Segura




Deixa un comentari

