Associació de Relataires en Català


Bústia de suggeriments
2 Agost 2010, 5:15 PM
Filed under: Bústia de suggeriments

Benvolguts associats i associades:

Si teniu alguna idea, iniciativa, projecte, suggeriment, que considereu que es pot endegar des de l’Associació, aquest és l’apartat no tan sols per comentar-ho amb la Junta, sinó també perquè la resta d’associats i associades ho puguin llegir i, tot seguit, opinar sobre el tema. D’aquesta manera, amb l’aportació dels diversos punts de vista, anirem creant noves propostes que, des de la Junta, procurarem impulsar en la mesura que les condicions econòmiques i les disponibilitats de temps i de personal ens ho permetin.

Esperem els vostres comentaris. Gràcies.

Cordialment,

Junta d’ARC

 

Anuncis

5 comentaris so far
Deixa un comentari

Hola!

El meu nom és Sara m’agradaria donar-me de baixa a relatsencatalà ja que per motius personals que m’han ocorregut no vull tenir informació meva penjada a la xarxa, com puc desactivar la meva conta? Eliminar els meus relats? Si li plau que és urgent

Moltes gràcies

Sara

Comentari per SARA

Hola Sara:

T’has posat en contacte amb l’Associació de Relataires en Català (ARC), i nosaltres, com a entitat, funcionem independentment de Relatsencatalà (RC).

Per al que demanes caldria que enviessis un correu a RC. Trobaràs la seva adreça en el següent enllaç:

http://www.relatsencatala.com/rec/Controller?rp_action=que_es

Cordialment,

ARC

Comentari per relatsencatala

Missatge per Montse
Avui dematí han fet l’abonament de la quota corresponent al 2010. Com no m’ha anat bé, enviar el missatge que m’havia suggerit Sílvia/Llibre, el correu, el deix ara aquí.

Comentari per Josep Bonnín Segura

moltes gràcies Josep! prenc nota!
una forta abraçada

Comentari per montse/mar

Vos envio els meus dos blogs, per si voleu posar-los en el blogs de relataires:

http://joetportarlallum.blogspot.com/

http://xaman.balearweb.net/

Gràcies¡

Comentari per Josep Bonnín Segura




Deixa un comentari

